Тепер і електричний: Citroen C4 отримав версію у кузові фастбек та запас ходу на електриці 360 км
У Європі продажі моделі почнуться до кінця 2022 року.
Основною цільовою аудиторією 4,6-метрового фастбеку Citroen C4 Х у компанії називають молоді родини.
Це найдовша модель, яка побудована на платформі CMP альянсу Stellantis для малолітражних автомобілів.
Різниця у довжині з базовим хетчбеком – 240 мм.
Передні частини кузовів хетчбека та фастбека ідентичні.
Усі відмінності між ними починаються після задньої стійки.
Окрім подовженої задньої частини кузова C4 Х дісталися нова світлодіодна задня оптика та бампер.
При колишній колісній базі 2670 мм у пасажирів заднього ряду з’явилося на 198 мм більше місця для колін.
Плюс до цього спинки сидінь регулюються на кут 27 градусів.
У багажному відділенні фастбека можна розмістити 510 літрів вантажу, на 130 літрів більше, ніж у звичайного C4.
Оформлення передньої панелі не змінилося, якщо не брати до уваги нову мультимедійну систему My.
Citroën Drive Plus з 10.0-дюймовим дисплеєм та інтерфейсами нового покоління.
Борцям за екологію запропонують повністю електричну версію під назвою Citroen ë-C4 X.
Інші зможуть обирати з бензинових та дизельних модифікацій, але такі фастбеки з’являться тільки на окремих ринках.
У Європі на останні точно можна не чекати.
Електрична версія укомплектована одним двигуном потужністю 136 к.
(260 Нм) та батареєю на 50 к.
Вт·год, з яких доступні 45 к.
Гарантія на акумулятор – 160 000 км пробігу або 8 років.
Орієнтовний запас ходу – до 360 км у вимірювальному циклі WLTP.
Вбудований зарядний пристрій – трифазний на 11 к.
Від зарядного терміналу постійного струму потужністю 100 к.
Вт батарея заряджається до 80% ємності за 30 хвилин.
Десяти хвилин підключення достатньо для 100 км шляху.
Максимальна швидкість обмежена на 150 км/год.
Час прискорення від 0 до 100 км/год – 9,5 секунд.
У їздової електроніки три робочі режими – Eco, Normal, Sport.
Вони активуються селектором на центральній консолі.В окремих країнах Європи, Африці та на Близькому Сході Citroen C4 Х буде доступний з бензиновими двигунами Pure.
Tech потужністю 100 та 130 к.
с., а також з «дизелем» BlueHDi на 130 к.
с.Серійне виробництво електричного фастбека ë-C4 X налагодять на заводі Stellantis у Мадриді, на одній лінії із звичайним C4.
Продажі розпочнуться наприкінці 2022 року.
Вартість нового Citroën ë-C4 X ще не оголошена.
Раніше повідомляв Autogeek, що потрібно знати українським власникам автомобілів PEUGEOT, CITROËN, OPEL чи DS Automobiles.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.